נוסע סמוי

נוסע (שאתם מכירים) נוחת בנתב"ג ושם פעמיו לתחנת הרכבת בשדה על מנת לשוב לביתו בצפון. עם עגלה ומזוודות ב-6:30 בבוקר הוא מתקרב לפתח הכניסה.

צעירה שעובדת במקום מסבירה לו שהוא לא יכול להכניס את העגלה והוסיפה שאם הוא נזקק לעזרה עם המזוודות הוא יוכל לקבל. הכול בחיוך ובנימוס מושלם.

הנוסע שלא רגיל ליסוע ברכבת מנתב"ג שולף את הרב-קו שלו והיא מציעה לבדוק האם הרב-קו תקף. היא מעבירה את הכרטיס בנייד שלה ומגלה שהכרטיס רדום מאחר שלא השתמשו בו שנים. היא מתקפת את הכרטיס ואז מגלה בן כמה הנוסע ואומרת בעדינות: "מה, לא יכול להיות שאתה אזרח ותיק"! מחמאה בזמן הנכון.

היא שואלת "סליחה, לאן אתה נוסע"? הוא משיב: "לחיפה". היא אומרת לו שיש רכבת עוד עשרים דקות ועושה זאת בלי לבדוק בלוח הזמנים. הנוסע מתרגש יותר כשהוא מגלה שהיא בעלת צרכים מיוחדים על הרצף.

הנוסע מרים טלפון לשיקו ז'אנה, מנכ"ל רכבת ישראל. הם מכירים היטב. נרגש מספר לו על החוויה וגם ז'אנה מתרגש ומחליט לתת לעובדת הזו תעודת הוקרה בטקס חגיגי.

"במסגרת ההוקרה שהארגון מוביל, תוך קידום ערכי הפרגון, הערכה והשירותיות, הודה המנכ"ל לעובדת וציין שאירועים אלה מהווים דוגמא ומופת לערך השירות על ידי יוזמה אישית, ושירות אקטיבי מעבר לנדרש".

מה שם הנוסע? מנדי זלצמן.




רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות